Haydin motosiklet keselim: Wunderwaffe

7 Kasım 2011 Pazartesi

WUNDERWAFFE Fazer'ımla bu yaz yönetmenimiz kaza yapınca tamir etmek yerine aleti doğramaya karar verdim. Kafa karenajında az kırık vardı söküldü. Kuyruk da biraz yamulmuştu. Kuyruk karenajı çıkınca arka şasi uzantısını Levent ustanın ellerinde doğranmasını istedim. Arka dişlisi 46'ydı. Tam delirebilmek için 57 diş çark alıp kestirttik. Biraz da ek 530 zincir baklalarıyla şekil şu oldu:

Kafa karenajı yerine bir far grubu düşünürken 2003'te Isle Of Man'da gördüğüm bir sokak savaşçısından ilham alıp hokey maskemi doğramaya başladım. İçine 10W'lık iki tane PowerLed ve Xenon merceği ekleyince far grubu da doğdu:
Power Led'ler hayvan gibi ısınıp yandığından, arkalarına kontak macunuyla soğutucu ve mini fanları bağlamayı ihmal etmedim:
Maskeyi deri kaplamayı düşünüyorum. Tam Dr. Kroenen olması içün. Arkaya hugger denilen çamurluklardan buldum. Daytona motorun deposunda, Bülent Mamay'ın anlattığına göre 9 sene önce bir müşterisine getirtmiş, müşterisi malı alamadan Fazer'ını imha etmiş. Mal da kalmış depoda. Eh bize kısmetmiş. Neyse üzerini iyice zımparalayıp mat ve boyaya hazır hale getirdim. Dev arka çark sebebiyle takabilmek için biraz kesip biçmem gerekebilir:
Şimdi eksikler: 1. Sele yapılacak. Bu konuda eski Vision selelerinden birini patlatacağım herhalde. 2. Egzoz için alınan borulardan "slash cut" açık bir borazan edilecek. 3. Bir arazi motoru elcik krouması takılacak. 4. Blok için koruma kafesi (cage) edilecek. 5. İkinci bir jant alınıp orjinal sayıda dişle tutulacak. Seyahat için jant değişikliği edilecek. 6. Boyada alternatiflerden seçim yapılacak:
Alman Grisi
Tuzak Kamuflaj
Gri üzerine geçici kış kamo. Buna hastayım aslında fakat yazın nasıl durur bilemedim. Hazır programa ara vermişken işleri kolaylayıp yürür hale getirmeyi planlıyorum. Bu arada bir başka soru işareti hava filitresi; Britanya'dan KN getirttim. Fakat, acaba hava kutusunu küllüm söküp karbüratöre telli borazan mı bağlasam (daha abuzambak bir efekt için)? Bilemiyorum. İsmi belli: Wunderwaffe. Şöyle deponun iki yanına gotik karakterlerle yazılmak suretiyle...Gösterge işi de bomboş. Acewell'e gireceğiz herhalde:
Bu Acewell kullanıcılarının forumları falan var. Bunlara bir dokun bin ah işit. Öyle dertliler. Kiminin yanıyor kiminin ki bir çalışıyor bir çalışmıyormuş. Fakat forum ortamlarının galeyanı da olabilir diye itidalle yaklaşıyorum. Diğer tarafım da "bırak eysveli meysveli tak bir devir saati, yanına da küçük bir HUD yap alttan cırt cırtla Ipon bağla devam et" diyor. Eh malum "iHUd" aplikatörünü yükledim. Ipondan seyredeyim süratimi diyorum:
Bir tane yarı yansıtıcılı pleksi, bir kaide, devam. İşte böyleyken böyle. Herkese (herkeze değil) selamlar. Cümlenize güzel bayramlar. Barkın

0 comments: